Kontakt z nami

HOTELARSTWO GASTRONOMIA I HANDEL ANNA PAJEWSKA

Kąpielowa 11
Darłowo
Dodatkowe dane kontaktowe:
Galeria
O firmie

Ze względu na unikalne położenie Hotel Apollo gwarantuje niezapomniane wrażenia. Zlokalizowany na plaży otoczony parkiem zdrojowym ze stylową fontanną w sąsiedztwie różanej wydmy. Bardzo elegancka Sala Balowa zwieńczona antresolami i oœwietlona weneckim żyrandolem. Bezkresny widok z okien kawiarni widokowej pozostawia niezatarte w pamięci zachody słońca.

 

 

Firma Hotelarstwo, Gastronomia i Handel Anna Pajewska powstała w 1990 roku i od początku istnienia firmy miejscem prowadzenia działalności jest Darłowo. W początkowym okresie działalności firma prowadziła sprzedaż lodów własnej produkcji. W przełomie lat 1995 / 1998 powstał kompleks gastronomiczny składający się z dwóch punktów tj. „Bałtyk Ryby z Pieca” i bar bistro „Pasztecik” , w którym zaczęto rozwijać nowy profil firmy – usługi gastronomiczne. Była to głównie działalność sezonowa, która okazała się udanym projektem.


W 2001 roku nastąpił przełom w działalności firmy, gdy został zakupiony ośrodek wczasowy nazwany „Apollo” wówczas firma rozszerzyła działalność o usługi hotelarskie.


Po niedługim czasie firma postanowiła otworzyć się na większą rzeszę klientów i w jednym miejscu połączyć i zaoferować wszystkie świadczone usługi tj. hotelarstwo i gastronomie.
Wówczas w 2007 roku z pensjonatu „Apollo” powstaje Hotel **** Apollo – pieczołowicie odrestaurowany, rozbudowany i zmodernizowany pod nadzorem konserwatora zabytków. Obiekt ten został wyposażony w najnowsze technologie począwszy od sytemu grzewczo – klimatyzacyjnego kończąc na wysokiej klasy systemie informatycznym.


Cele firmy:

  • Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych na  najwyższym poziomie zaspakajających potrzeby najbardziej wymagających klientów
  • Ciągłe doskonalenie poziomu świadczonych usług
  • Dbanie o środowisko naturalne poprzez stosowanie produktów całkowicie naturalnych oraz nieszkodliwych dla natury, jak również promowanie działań zwiększających świadomość ekologiczną zarówno wśród naszych pracowników, jak i wśród naszych Gości
  • Otwartość na różnorodną rzeszę klientów z różnych stron świata
  • Troska o ludzi, którzy obdarzają firmę swoim zaufaniem; zapewnienie każdemu Gościowi najlepszych warunków pobytu w naszym hotelu i restauracji
  • Zaspokojenie jak największej ilości potrzeb klienta lokalnego jak i zagranicznego

Wyznaczone kierunki polityki jakości realizujemy poprzez:

  • Wprowadzenie i stosowanie zasad HACCP
  • Pieczołowity i selektywny wybór dostawców produktów żywnościowych stosujących zasady GMP/GHP oraz HACCP
  • Zaangażowanie pracowników w świadczenie klientom usług na jak najwyższym poziomie 
  • Otwartość na klienta oraz zaspokajanie jego potrzeb
  • Wprowadzanie nowych produktów oraz receptur zgodnie z zasadami HACCP
  •  Stałe monitorowanie zewnętrznych wymagań oraz trendów kierunkujących świadomość obecnych oraz przyszłych potencjalnych  klientów
  • Uatrakcyjnianie oferty firmy

Hotel Apollo deklaruje ciągły rozwój i doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością

Oprócz audytorów wewnętrznych oraz weryfikacji niezależnych ekspertów najważniejszym dla nas świadectwem wysokiej jakości naszych usług jest zadowolenie naszych Gości. Otaczamy opieką wszystkich Gości, którzy nam zaufali. Ich uśmiech, satysfakcja i dobry nastrój oraz chęć ponownego skorzystania z naszych usług są najlepszym dowodem na to, że system zarządzania jakością funkcjonuje i sprawia, że Hotel Apollo nieodłącznie kojarzy się z wysoką jakością świadczonych usług.

Współfinansowanie projektu przez UE dotyczy wdrożenia systemu ISO 9001, ISO 22000 i HACCP.

 

Oferta
Słowa kluczowe

Start (ulica numer, miasto):

Skontaktuj się z nami
Biznes-Mapa

Logowanie do panelu

Wszelkie prawa zastrzeżone biznes-mapa.pl